Blogglistenhits

mandag 21. februar 2011

Rosekopp på den hvite skjenken

Her er neste bilde av den hvite skjenken min. En rosekopp med vårblomster er et vakkert blikkfang på skjenken! Rosemotiv er et av mine favoritt motiv ved siden av prikker og maritime striper. Det gir inspirasjon til den romantiske og landlige stilen. Min rosekopp er kjøpt ferdig i en blomsterbutikk. Har du en vakker gammel kaffe- eller tekopp, er det morsomt å fylle den med en liten vårblomst. Det pynter opp enten du setter den på en skjenk, vinduskarm, vasken ved badet eller i entreen. En rosekopp er også en super søt vertinnegave eller bursdagsgave!

Klem

6 kommentarer:

  1. Kjempefint ja:) Jeg har også en sånn diger kopp med blomster på kjøkkenet. Blir rett og slett i bedre humør av litt blomster jeg:) Iallfall når solen skinner ute!!

    SvarSlett
  2. Nydelig kopp! Fikk "påskefølelse" av bildet ditt, klem fra mona.z

    SvarSlett
  3. Så fint du har det.:-) Stina

    SvarSlett
  4. Kjempelekker kopp. Kanskje jeg skulle gjøre noe ut av en av de store tekoppene mine.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så kjempefin rose kopp du har.
    Det er så koselig med vårblomster i kopper.
    Klem

    SvarSlett
  6. Super søt og romantisk! Må nok kjøpe inn noen vårlige spirer jeg og:-) PS du vet vel ikke når gustavsbergkranen ankommer? er så spent :-)
    Klem Vilde

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online