Blogglistenhits

mandag 31. januar 2011

Hvite broderte blomster

Jeg lengter etter sol og vår. Dette vakre bildet med hvit sofa med grå pute med hvite broderier hadde passet perfekt i min sofa. Det vakre bildet kommer fra vårkolleksjonen til en av mine favorittdesignere Lexington. Puten og teppet kommer fra designserien Country Collection og har hvite broderier på lysegrå linbunn. Helt nydelig. Kanskje man skulle finne frem nål og tråd og lage sin egen designpute? Eller kjøpe ferdige broderte blomster å sy på? Jeg ble veldig inspirert av bildet som gav meg følelse av vår!

Klem

2 kommentarer:

  1. Det var et veldig fint bilde du! :-) Våren og sommeren kommer snart :-)

    SvarSlett
  2. Å så nydelig, jeg fikk lyst på den puta der!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online