Blogglistenhits

torsdag 13. januar 2011

Gaver fra bloggvenninne i Croatia

Blogging har gitt meg mer inspirasjon enn jeg ante meg da jeg begynte for 1 år siden. Sist uke fikk jeg denne søte gaven fra bloggvenninne Gordana i Croatia. Hun bor i byen Osijek som er en gammel og vakker by med flotte byggverk. Hun hadde heklet 2 vakre duker samt sendt med 2 nydelige hjerter som er håndverk fra denne byen og sjokolade. De røde hjertene er laget av ingefær som er nydelig dekorert og lages av små familiebedrifter gjennom flere hundre år i Croatia. Helt utrolig nydelig. De vakre heklebrikkene pynter nå opp på klesrulle og sjokoladen er snart spist opp og hjertene er vakre blikkfang på kjøkkenet. Tusen takk til Gordana! Dette gjør blogging til en spennende interesse på mange plan:-)

Vinterklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online