Blogglistenhits

mandag 31. mai 2010

Romantisk krukke med Hortensia

Jeg er svak for Hortensia og ble kjempeglad da jeg sist uke grunnet begravelse i min familie fikk denne lekre krukken med Hortensia fra mine venninner. Den lekre krukken har en vakker kant med motiv av rosa roser og lyse grønne blader. Bunnen på krukken er litt slitt slik at den får et gammelt preg. En nydelig krukke som passer like godt inne som ute. Her står den i solveggen på en gammel benk. Den nydelige krukken finner du hos Plantasjen. Der finner du flere ting i denne søte designen. Krukken og blomsten passer midt i blinken for meg som liker den romantiske og landlige stilen.

Sommerklem

6 kommentarer:

  1. Så koselig krukke med blomst. det er sånt som varmer når livet blir litt sårt. ønsker deg alt godt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig,både krukke og blomst!Bare innom for å ønske deg en god dag!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Hei, jeg prøver fortsatt og få kontakt med deg.

    Du gratulerete meg på bloggen min for en måned at jeg hadde vunnet denne boken takkebakst i din Give Away... men du svarer jo ikke på hverken mail eller komentarer her inne og ikke hører jeg noe fra deg, men du er jo aktiv her så hva skjer ?

    mvh. Babsy

    SvarSlett
  4. Så nydelig blomst og krukke. En slik krukke kunne jeg også tenkt meg ;)

    Klem C.

    SvarSlett
  5. Hei, for en hyggelig gave i en tung tid! Koselig når de rundt viser at de bryr seg, når livet ser mørkt ut. Klem!

    SvarSlett
  6. Hei på deg, tusen takk for hilsen, min mail adresse er z-ba@online.no , er mulig at mailen min hat tullet seg litt da siden du ikke har fått den, derfor legger jeg den bare inn her jeg :o) Men du, det var kjempekoselig og høre fra deg, nå gleder meg skikkleig til boken kommer, skal ha den til gave til min mor ser du :o)

    Ha en kjempefine uke videre *klem*

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online