Blogglistenhits

fredag 7. mai 2010

Gjenbruk - ferdig malt!

Takk for alle hyggelig hilsener og tips til valg av maling. Det ble antikkhvit og jeg ble godt fornøyd. Den brune platen gir et nostalgisk preg på bordet. De sjarmerende klaffene er fine å ta opp når minstejenta er sjef og låner bordet som tegnebord. Her ser du bordet klar til bruk med ny lampe fra Ikea som passer godt til min landlige stil. Et rosa kaffekrus fra Ikea er fylt opp med rosa roser som gir herlig energi og dufter godt. En liten rosa Maileg kanin lener seg inntil kruset. Den ene stolen fra spisestua med lintrekk passer foreløpig helt ok som arbeidsstol. Ønsker meg egentlig den nye hvite arbeidsstolen fra Ikea som har nostalgisk design. Mitt favorittkrus fra Green Gate med roser på blå bunn er fylt med peppermynte te og nå er jeg klar for å besøke alle mine bloggvenninner:-)

klem

7 kommentarer:

  1. Fint bord :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Kjempe-flott bord, Siv!!! Og så fiiint bilde:)

    Vil ønske deg og dine en riktig god helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Det bordet ble flott ja!! Og hver gang jeg ser den lampa så får jeg så lyst til å ta en tur på Ikea...

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Olá!
    Que cantinho agradável! Muito lindo!
    Abraço,
    Liz

    SvarSlett
  5. Så koselig krok du har fått deg, praktisk med et klaff bord =)

    God helg

    SvarSlett
  6. Bordet ble kjempefint Siv!! Og den lampen fra Ikea var jo skikkelig smeisen ;))

    God klem fra Line

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online