Blogglistenhits

mandag 19. april 2010

Snart tid for hagefest

Jeg lengter etter sol, sommer og måkeskrik. Er jeg stresset og sliten reiser jeg alltid ut til Huk ved Oslofjorden, der finner jeg ro blant måkeskrik og lyden av bølger som slår inn mot svabergene. Jeg falt pladask for dette sommerbordet. Tenk så smart å ta med seg spisestuestolene ut i hagen, det ble rålekkert og skapte skikkelig feststemning! Den maritime duken liker jeg også med striper i rødt, hvitt og blått. Perfekt duk til 17. maifesten! Den maritime borddekningen kommer fra Summer Living Colletion til Lexington. De har en nydelig nettside hvor du også kan kjøpe alt fra klær til interiør.

Klem

4 kommentarer:

  1. En god idé å flytte både spisebord og stoler ut i hagen av og til. Kjempelekkert! Jeg gleder meg også til varme sommerkvelder. Tror den er rett rundt hjørnet...
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så flott bilde av sommer! Får håpe varmen kommer snart og at solen ikke forsvinner

    SvarSlett
  3. Ååå så koselig det ser ut! Gleder meg til sommeren. Klem : )

    SvarSlett
  4. Ser du har fått telt i hagen, skal du ha hagefest allerede? Vi har et lignende, men der står en bil.... Herlig med hagefest om sommeren, sikkert helt fantastisk på hytta deres ved sjøen! Håper på en fantastisk sommer i år! :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online