Blogglistenhits

torsdag 29. april 2010

Romantisk minikrukke

En romantisk miniblomst i en romantisk minikrukke = superromantisk:-) På en liten shoppingtur sist uke, gikk jeg forbi blomsterbutikken Floriss og der fant jeg denne søte blomsterkrukken og den vakre blå miniblomsten. Først satte jeg det på den nye kjøkkenhylla og nå gleder den meg ved kjøkkenbordet når jeg blogger. Mange blomsterbutikker har godt utvalg av spennende og nydelige blomsterkrukker som passer oss som liker den landlige stilen. En minikrukke med en søt blomst er også en perfekt vertinnegave til en snill sum. Noen mini blomsterpotter er også i glass med vakre rosemotiv og kan brukes som både blomsterpotte og te-lys. Det gav jeg i vertinnegave på en jentekveld i april. De falt i smak hos vertinnen og alle oss andre. De er på min ønskeliste på neste shoppingrunde... Har du sett en romantisk blomsterkrukke i en spesiell butikk, send meg gjerne en hilsen.

Klem

3 kommentarer:

  1. Så søt ♥
    God Helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Fin blomsterurne! Liker så godt blå blomster!

    Håper du får ei fin helg!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. Kjempesøt. Godt å kunne snope seg noe så lekkert.
    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online