Blogglistenhits

lørdag 20. mars 2010

Romantisk bad

Jeg er en romantisk person og er svak for roser enten de er i en vase eller som motiv på klær og interiør. Jeg liker den landlige stilen og falt for dette supersøte dusjforheng med rosemotiv fra HM Home til kun kr 149,-. De vil passe perfekt hos meg. Det er vel første gang jeg har sett dusjforheng med rosemotiv:-) Med rosa badehåndklær, rosa badematte og rosa duftlys er det på 1-2-3 litt romantikk på baderommet mitt. Den nye parfymen LOLA til Marc Jabobs med en kul rose på toppen av flasken ville også passet perfekt i badehylla:-)

Klem

4 kommentarer:

  1. Så stilig:)

    Ha en fortsatt fin helg, Siv!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    H&M har mye fint!
    Har du fått mye fin respons på boka di?
    Ha en fin helg!
    Hilsen Ellen:)

    SvarSlett
  3. nydeli dursjforheng,,elsker åsså roser på interiør og ting..klemm åshild

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online