Blogglistenhits

fredag 4. desember 2009

Hvite julekremmerhus

Jeg drømmer om å få tid til å lage min egen julepynt. Hjemmelagde julekremmerhus er vakre enten de henger på juletreet eller på en stor kvist i en vase. Disse nydelige hvite julekremmerhus i tovet hvitt garn, hadde passe perfekt på mitt juletre. De er laget av garntypen Drops alpaca og Drops Puddel. Av et garnnøste får du laget 2 julekurver. Oppskrift på hvordan du lager de søte hvite julekremmerhusene finner du på nettsiden til Drops Design. Klikk deg inn til interiør så finner du oppskrifter på mye lekker enten du vil ha julepynt, juleduk eller lekre puter til jul eller som julegave.

Juleklem


9 kommentarer:

  1. Vakkert! Og særdeles praktisk til utendørs bruk skulle man tro..? :)
    Koselig om man pynter litt utenfor døren eller på treet der man evnt har utebelysning..og disse burde vel tåle både snø og kulde?

    Ha en riktig god adventshelg!
    Klem June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Kjempefine!Jeg lager kremmerhus i morgen!Av stoff og tapetlim!Grugleder meg til prosjektet,og er spent på resultatet!
    Ha en fin desemberkveld!
    Janne

    SvarSlett
  3. Godt tips, tror jeg må sjekke dette.
    God helg til deg...

    SvarSlett
  4. Ja...jeg driver og skal prøve på det jeg og...men er liksom ikke kommet i gang ennu:)
    ha en kos kveld
    klemmer

    SvarSlett
  5. Å, de var aldeles nydelige!!! disse var noe av det fineste kremmerhus jeg har sett... tusen takk for tips og oppskrift... Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Jättefina strutar! Tänk om jag hinner göra dom? Nej det gör jag nog inte tyvärr.
    Kram
    Åsa

    SvarSlett
  7. Åh, for noen nydelige kremmerhus! Jeg har vært inne og sjekket oppskriften - og den så ikke værre ut enn at jeg kanskje får det til. Fikk lyst til å prøve! Tusen takk for tipset!!
    Adventsklem fra Lunalu

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online