Blogglistenhits

søndag 22. november 2009

Nostalgisk mugge

Det er grått vær ute og jeg lengter etter snø. Da er det koselig å lage julegrøt. Bildet til venstre viser nytt sett med nostalgisk mugge og stort fat samt at serien også har søte skåler. Settet heter Ärbar og er fra Ikea. Jeg skal innvie i november med risgrøt og hjemmelaget aroniasaft når jeg har jentekveld med en hyggelig gjeng interiørvenninner på stabburet. Settet har en nostalgisk stil som passer meg perfekt. Muggen kan jeg fylle med kvister, blomster og granbar hele året. Fatet er også fint fylt opp med epler og nøtter eller kaker til julens fester. Et koselig sett som passer både på stabburet og hjemme i min landlige stil. Muggen koster kun kr 79,- og fatet 199,- og de små skålene kr 25,- pr stk. Supre julegaver er de hver for seg også - dette blir sikkert fort borte... :-)

Vinterklem

6 kommentarer:

  1. Lekkert.... Ikke var det dyrt heller.
    Super søndagskveld til deg.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg har kikket litt på den muggen...veldig søt ja!

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Så enkelt og sjarmerende! Den lille julenissen passet jo perfekt til. God søndagskveld til deg og dine! Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Det settet likte jeg! Og når du skriver om riskrem (eller var det grøt..?) med rød saus fikk jeg skikkelig julefornemmelser!

    Søndagsklem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  5. Det så skikkelig søtt ut!

    SvarSlett
  6. Ja...det settet var kjempefint...ja må en tur på Ikea i morgen...få se om de har det fremdeles:)
    ha en kos dag
    klemmer edda

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online