Blogglistenhits

tirsdag 24. november 2009

Engel

Jeg har nettopp fått inn boken Møt din skytsengel av Prinsesse Märtha Louise og Elisabeth Samnøy. Det er en herlig bok. Den passer alle oss som liker engler. Den inspirerer alle til å se verden med nye øyne. Boken er en selvutviklingsbok og gir veiledning i alt fra chakra, aura, universet, meditasjon samt nydelige oppskrifter fra Camilla Jensen. En bok fylt med vakre bilder og herlige dikt samt tankevekkende ord. Sett av litt tid og få økt intuisjon og glede i livet! En bok som absolutt vil inspirere meg ....
Engleklem

6 kommentarer:

  1. Denne har jeg tenkt jeg skulle lese selv, det høres så interessant ut.
    Ha en god dag og klem;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny flott bok.
    Ha en deilig dag.
    klem

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som en fin bok!
    Ha en flott uke videre!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Tror jeg får ønske meg den til jul!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  5. Filosofien deres høres veldig ok ut.

    Ha en fin helg snart.

    Klem ingunn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online