Blogglistenhits

lørdag 12. september 2009

Hvitt dekketøyskap

Jeg er svak for rustikke møbler som passer den landlige stilen min.
Et stort dekketøyskap er på min ønskeliste. Jeg bor i et gammelt sveitershus som utenfra ser stort og luftig ut, men innvendig har mange små rom som ofte gjør det utfordrende å innrede.
Bildet av dette hvite dekketøyskapet fra livstilsfirmaet Impression har en morsom løsning med kombinasjon av dører og hyller med kasser med tekst på. En annerledes løsning som jeg liker veldig godt. Et skap som helt sikkert ville passe godt på et barnerom også samt kjøkken, spisestue, stue og kanskje også for den som er så heldig å ha en stor entré!

Høstklem

9 kommentarer:

  1. Det var et utrolig kult skap. Nå ble jeg inspirert til kommende kjøkken! - Og kanskje andre rom også...hmm
    Du finner mye fint du! Må nok følge med. :)

    SvarSlett
  2. Virkelig et supert skap! Det likte jeg også veldig godt. Ligner litt på skapet vi har i gangen her. Men, er bare to brede skuffer nede på det. Men, stilen er lik.

    SvarSlett
  3. superrrr fint,
    de har så masse fint.
    Elsker den siden.

    ha en nydelig søndag

    SvarSlett
  4. Ja du og du det var virkelig lekkert.
    Jeg har store rom men ikke sveitser hus. Skulle vært slått sammen =))

    SvarSlett
  5. Flott skap!
    Dem får man aldri nok av...
    Ha det så fint!
    Klem : )

    SvarSlett
  6. Herlig skap! Og hvem trenger ikke flust med skapplass..?!! Liker også den rustikke stilen, blandet med det litt sarte.
    Koselig blogg du har!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Lekkert skap! Jeg bor også i et hus som ser stort ut utenpå, men som har mange små rom. Det er ikke alltid like lett å innrede :)

    Ønsker deg en fin ukestart! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. Vackert skåp. Ett sådant med massor av förvaringsmöjlighter står långt upp på min önskelista och snyggt var det också...
    MVH;
    Petra

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online