Blogglistenhits

mandag 14. september 2009

Høststemning i paviljongen

Høsten er min favorittårstid med vakre farger, flott sol og god temperatur i lufta. Jeg finner ro og overskudd når jeg jobber i hagen og på terrassen. Her ser du høststemning fra paviljongen. Den brune benken er fylt opp med grått saueskinn teppe og ny stor stripte pute fra Ikea, de brune kafemøblene jeg kjøpte på forsommeren er like fine og dekorative blikkfang sammen med en kurv fylt opp med rognebær fra skogen og på stolen står en stor brun stallykt fra Nille og på bakken de søte kurvene fra Kid fylt opp med Erica. Ja, nå er det riktig høststemning i paviljongen min og tid for å kose seg med en god kopp varm te eller aroniatoddy!

Høstklem

8 kommentarer:

  1. Heisann Siv.
    Så riktig så trivelig ut, skjønner godt at du kan hente inspirasjonen din der.
    Ha en delig dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja,
    her var det virkelig god og lun høststemning...
    Flott bilde ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Her så det innbydende og koselig ut - må være herlig å sitte der og nyte en varm kopp kakao, eller te!!!
    Ønsker deg en herlig uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. dette så riktig så koselig og mysigt ut. Byr du på varm sjokolade=))

    SvarSlett
  5. Utrolig vakkert bilde :) Elsker også høsten... det er den beste tiden av året!!! :)Masse å finne på og deilig tempratur! Jeg elsker å kunne tulle meg inn i et skjerf igjen etter sommeren!

    SvarSlett
  6. Herlig!
    Høsten er flott med alle sine farger.

    klem fra Eli

    SvarSlett
  7. خدمات تختص بتقديم صيانة للمكيفات وصيانة للاثاث واخفاء أى خدوش، بالإضافة إلى خدمات السباكة الهامة والتي لا غنى عنها في رحلة شركة نقل الاثاث بمدينة نصر من مكان لآخر، اتصلوا الآن واحصلوا على أرخص سعر لأحدث

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online