Blogglistenhits

fredag 19. juni 2009

Borddekking

Det beste med sommeren er å spise ute synes jeg. Når jeg er hjemme dekker jeg bordet i paviljongen og når jeg er på hytta dekker jeg bordet på terrassen. Jeg liker den maritime stilen og dekker gjerne bordet med ting fra stranden som steiner, skjell og dekorative måker. Et vakkert dekket bord gir inspirasjon til å kose seg ute. Bildet viser et flott bord fra Lexingtons sommerkolleksjon. Her er zinkbøtter fylt opp med sommerblomster, kurv med lavendel, jeans dekkeserviett og hvitt servise med hvit serviett med maritim serviettring. Deres sommerkolleksjon er herlig med martime produkter perfekt for alle som oss som liker den martime stilen. Gleder meg til å se sommerbordene til alle mine bloggvenninner utover sommeren. Sommerklem

15 kommentarer:

  1. Veldig lekkert og sommerlig! Lexington har mye fint!

    God sommer til deg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Tøfft!!!
    Jeg har tilknytning til U.S.A.....jeg elsker den stilen....selv om jeg ikke har den HELT selv enda!
    :D!!!
    Jeg har masse småmøbler jeg har dradd med meg hjem over havet....men lurer på om jeg skal selge de......i og med at de ble kjøpt sammen med min daværende amerianske kjæreste..
    Er det ikke feng shui å hive ut alt fra gamle forhold, før vi starter nye?
    :D!!
    Jeg har forresten bilde av meg selv på blogg, som skal bort igjen......hvis du vil se hvem jeg er..
    Klem, M

    SvarSlett
  3. Lekington har mye fint og maritimt!!selv har jeg jeans brikker,men jeg pynter med rød blomstrete servic, sommerblomste lys og lykter.
    Pålandet har min søster mye maritimt, så jeg får med meg den inspirasjon og:)
    Ha en fin, fin og sommerlig helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Lexington er helt klart noe av det beste:-)
    Mye "feelgood" i hele stilen synes jeg!

    God helg!
    -Lene-

    SvarSlett
  5. Så hyggelig det høres ut å dekke på ute i det fri..blir lite av det her, men kanskje det bedrer seg etterhvert. God helg til deg!!

    SvarSlett
  6. Ja det er deilig å spise i det fri... Og ikke noe å si på den borddekningen :)
    Ha en strålende flott helg
    *Siv*

    SvarSlett
  7. Snyggt! Jag gillar också den marina stilen.

    Hoppas er midsommar har varit bra.

    Kram Britt

    SvarSlett
  8. Så flott dekket bord. Den stilen er vakker, selvom jeg ikke får til blått selv verken på meg eller boligen.

    Rare greier. Kanskje du skulle hjelpe meg?

    God helg Siv.

    SvarSlett
  9. Å dekke ute er noe av sommerens sjarm! Maten smaker liksom litt ekstra godt :)

    Og så er det hyggelig å dekke med sommerlige fine ting! Flott bilde du viser.

    Ha en fortsatt fin helg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Heia :)
    Lurte bare på hvor du hadde sett bilde fra min blogg ?? Blir bare litt nysgjerrig ;)

    Ha en fin søndag
    Her skinner solen for øyeblikket :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  11. Nydelig sommerbord!!
    Det er viktig å bruke uterommet nå så mye som mulig.
    Ønsker deg en nydelig søndag,klem:)

    SvarSlett
  12. Så enig ,sommer= mat ute!! Lexington har så mye lekkert, vet du at de har åpnet butikk i Drøbak...

    SvarSlett
  13. Du har så mycket fint på din sida. Visst är det ljuvligt när man får duka upp i det fria.
    Ha nu sköna sommardagar!

    Kram Mimmi

    SvarSlett
  14. Herlig bord, og jeg elsker å dekke fint ute også...så lenge vinden ikke ødlegger alt for meg....Lekkert bord!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online