Blogglistenhits

mandag 11. mai 2009

Sinkskilt på kjøkkenet

Jeg er som dere bloggvenninner også svak for gamle sinkskilt. Dette nostalgiske skiltet Anytime is TEETIME henger nå på kjøkkenet. Er litt usikker på teksten. Trodde først det betydde Det er alltid tid for te. Men TEE er jo også et utrykk i golf. Jeg spiller også golf, så det kan godt henge et golfskilt på kjøkkenveggen for inspirasjon til å komme seg ut en tur. Skiltet er kjøpt i den koselige nettbutikken Lunehjem. Men egentlig var jeg på jakt etter sinkskilt om te! Er på jakt etter sinkskilt å henge inne på gårdsbutikken på Stabburet. Har noen sett skilt som kunne passe der?

8 kommentarer:

  1. For et søtt skilt,og som du sier,det kan bety noe innen golf også hehe...Kos deg!!*klæm*

    SvarSlett
  2. heia!
    Elsker slike skilt. Det der var kjempeflott!.

    SvarSlett
  3. Det var veldig søtt uansett hva det betyr spør du meg! Te, må vel være greit at det betyr det!

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  4. Så fint skilt det var, uansett betydning ;)

    SvarSlett
  5. Det var et sjarmerende skilt uansett!

    SvarSlett
  6. Jeg har helt likt skilt på kjøkkenet mitt :) Jeg spiller ikke golf, men jeg drikker jo litt te... Alikevel var det ingen av de tingene som gjorde at jeg kjøpte det... Jeg kjøpte det fordi jeg heter "Tee" på nettet, noe jeg har gjort siden første gang jeg tittet innom for mange mange mange år siden, da jeg drev med pixel-grafikk og ikke blogging ;) Så for meg betyr skiltet at det er alltid tid for meg selv også! Ha ha...

    Jeg har nok ikke sett noen emalje/zink skilt osm kunne passe på et stabbur.. men på etsy.com har de mange artige treskilt iallfall...

    SvarSlett
  7. Hei på deg, så koselig det var her inne ;))
    Ang skiltet så stemmer det at det er et Golf" skilt.
    Men du kan jo ta en mørke grå strek på skrott på den ene E så blir det en A ;))
    Ellers så selger jeg masse skilter ble bare litt i tvil om jeg har noen med tes .
    Det skal jeg sjekke.
    Besøk meg gjerne på bloggen, visermye fra butikken min :==
    God dag til deg
    klem fra meg ;))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online