Blogglistenhits

onsdag 6. mai 2009

Sinkhjerte

Her er mitt nye sinkhjerte. Jeg er som mange av dere veldig glad i alt som er laget av sink. Jeg liker sinkkrukker, sinkskilt, sinkvannkanne etc Jeg falt pladask da jeg så det i den nye vår- og sommerkatalogen som kom i posten denne uka fra Kid. Sinkhjertet finnes i 3 utgaver og jeg valgte det nest største. De er utrolig søte. De passer like godt over sengen på soverommet som på jenterommet eller i stua eller på kjøkkenet eller i gangen eller på inngangsdøren eller kanskje også på stabburet? De er også supersøte venninnegaver. De passer den landlige stilen min og henger nå i stua og gir god hjerteenergi!

12 kommentarer:

  1. den har eg og kjøpt meg :) minste og mellomste :)

    håpe du får ein fin dag :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Jeg har også et slikt hjerte, jeg kjøpte det i fjor på en interiørbutikk. Det er litt tyngre enn disse som kid har, og noe lysere i sinken. Betalte mye mer enn for de hos kid.. De er skjønne, ja. :)

    SvarSlett
  3. Vakkert sink hjerte... enkelt men utrolig fint..
    klem O=)

    SvarSlett
  4. Sånne har jeg også kjøpt (har også bilde av det på bloggen, he he), de er kjempefine. Kid hadde fått utrolig mye fint nå!

    SvarSlett
  5. Søtt!
    Trodde ikke de hadde slike ting på KID...

    Klem

    SvarSlett
  6. De er kjempefine de der altså!! Var på kid i dag,hadde jo fått katalogen...,men ikke mye de hadde fått inn foreløpig.

    SvarSlett
  7. Jeg ar også kjøpt et slik idag, + maaaange andre ting på Kid - gikk rett og slett litt amok der inne da jeg så alt det utrolig fine kurv-greiene de adde fått inn...

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  8. Jeg må løpe og kjøpe. Takk for tipset.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  9. Hmm!
    Dette har jo jeg også i butikken min. Så nå ble jeg veldig nysjerrig på hva du måtte betale hos Kid?

    Kjempefine er de

    Ha en super dag
    klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online