Blogglistenhits

torsdag 21. mai 2009

Serveringsbrett

Jeg ble syk 17.mai kvelden og har siden ligget med kraftig halsbetennelse og feber. Endelig i dag er jeg ute av senga. Tok en liten bli frisk tur til Plantasjen med minstejenta og der var det fullt kaos. Fant alikevel flotte lavendel i sinkbøtter til kun 99,- helt utrolig tilbud denne uka! På bildet ser du et flott serveringsbrett fra Kid som er veldig lik det samme de har hos Slettevoll til en helt annen pris vil jeg tro:-). For å bli kvitt kraftig halsbetennelse har jeg drukket salviete, kamillete og timiante med honning samt hjemmelaget smoothie, citrusept, gurglet med kamilleektrakt, spist nypesuppe og drukket mye vann. Nå i helgen blir det å ta igjen jobb som har ligget denne uka. Håper på sol og litt varme for mer overskudd!

6 kommentarer:

  1. God betring Siv :o)

    kanskje eg må ein tur på plantasjen før jobb imåra also... :)

    konkurranse i bloggen min om du vil delta :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Hei,Siv.Så leit at du har vært syk.Håper du straks er helt frisk igjen.

    SvarSlett
  3. Ja, de Kid tingene er fantastiske.
    God bedring!
    Klem fra M!

    SvarSlett
  4. Hei Siv!
    Uff så kjedelig å være syk. Måtte du bli frisk med en gang.

    Ha en herlig helg og kos deg innimellom jobbingen.
    :)

    SvarSlett
  5. Stakars deg som sliter med halsbetennelse. Du vet ihvertfall hva du skal putte i deg for å bli bedre!
    Hvis du har problemer med å svelge, kan det være lurt å suge på litt mørk sjokolade, før du spiser. Det legger seg som en hinne over det såre omerådet.
    God bedringsklem fra meg

    SvarSlett
  6. Uff så kjedelig å bli syk... Håper du blir frisk snart...
    Var et bra tilbud på plantasjen...
    God bedring
    Klem Kerstin

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online