Blogglistenhits

torsdag 14. mai 2009

Fuglebad

Jeg har lenge vært på jakt etter et lite og nostalgisk fuglebad til hagen. Denne uken gjorde jeg et hyggelig kupp og fant dette søte fuglebadet. Fuglebad får du kjøpt hos de store hagesentrene i forskjellige størrelser, materialer og prisklasser samt utvalgte interiørbutikker og på nett. Mitt fuglebad har en snill pris og du finner det hos Nille. Fuglebad er et vakkert blikkfang i både hagen og urtehagen. I Feng Shui gir vann i hagen god energi. Er du på jakt etter en spesiell gave til en som har bursdag nå, kanskje et fuglebad er sommerens gave? Bak fuglebadet skimtes kirsebærtreet som snart blomstrer.

8 kommentarer:

  1. Du store min for et nydelig fuglebad, noe av det fineste jeg har sett til nå!!
    Håper jeg finner et på Nille i morgen:)
    Ønsker deg en flott 17 mai,klem:))

    SvarSlett
  2. Verkligen fint fågelbad! :-)

    SvarSlett
  3. åå det var fint.. var redd du skulle si kid... ALT blir jo rivd bort fra Kid umiddelbart.. men dette skal jeg nok rekke å kjøpe... supert.. ha en deilig 17.mai helg!
    Tomineshjem

    SvarSlett
  4. http://kalimerablogg.blogspot.com/15. mai 2009 kl. 06:45

    Fantastisk flott fuglebad, fikk lyst på jeg og!
    Hadde passet perfekt i hagen min nå...
    Ha en fin 17.mai - klem!

    SvarSlett
  5. Nydelig fuglebad!! Pynter koselig opp i hagen :)

    SvarSlett
  6. Så koselig. Takk for tipset. Du er så flink med småting.

    Ønsker deg en fin lørdag.

    Klem ingunn :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så flott fuglebad du har fått deg:) Jeg syns det er koselig med disse fuglebadene og det vil nok dukke opp et her også tenker jeg;)
    Ha en flott helg og god feiring på søndag!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Jeg har kikket på akkurat det samme :) Er stadig innom Nille for å se om de har noen billige godbiter... Har egentlig lyst på ett annet, mye dyrere, men dette så kjempefint ut på bildet ditt :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online