Blogglistenhits

onsdag 27. mai 2009

Duftende syriner

Duftende syriner er nydelig. Når syrinene blomster er det skikkelig sommer. I min hage har jeg både hvite og lilla syriner. De er vakre som busker og i buketter på bordet og ved inngangsdøren. I år har pollen virkelig vært sterk. Før hadde jeg ingen problemer med pollen og i år merker jeg det veldig godt. Det er kanskje derfor influensaen sitter i kroppen og halsen fremdeles. Til helgen er det meldt skikkelig sommervær for oss på Østlandet. Det skal bli deilig, selv om jeg må ta korte turer ut i hagen. I dag har jeg ryddet på stabburet og tatt bilder som jeg skal bruke på nettsiden til gårdsbutikken og for utleie av stabburet. Gleder meg til å rydde mer i urtehagen til helgen.
Takk for alle hyggelige hilsener denne uken. Gleder meg til å titte innom dere utover uken...

2 kommentarer:

  1. Jag ääälskar syréner och har beställt en bukett från mamma när de kommer till oss på lördag ;-) Tyvärr har jag inte några egna..

    kram Mia

    SvarSlett
  2. Gleder meg til det fine været i helgen! håper det kommer da;-)
    fin blogg du har :-)
    sliter selv med pollen, øynene min renner hele tiden og nyser ofte!slitsomt..men det er sååå godt med fint vær!
    klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online