Blogglistenhits

torsdag 7. mai 2009

Blomstrende sommer

Blomstermotiv er min favoritt, både når det gjelder puter og gardiner. De passer godt inn i den landlige stilen og også flott i kombinasjon med striper og ensfarget. Falt for dette idylliske bildet som viser en koselig utekrok med herlig sofa full av puter i vakre rosatoner. Bildet er fra sommerkampanjen til HM Home. Putetrekkene er supersøte og finnes i flere størrelser. De selges nå på nett til kun 29,- tom 10. mai! De hvite putene med rosa blomster er nå snart på vei til meg! De blir flotte blikkfang på terrassen eller i solstolen til sommeren! Legg merke til den fine leveggen på bildet som ser ut som den er laget av kvister tett i tett. En herlig kosekrok på terrassen!

11 kommentarer:

  1. Som vi gleder oss til sommer og late dager blant lekre puter! Skjønner godt at du "slengte deg på" disse putene!! hihi:)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset:) De var skikkelig sommerfriske... Helena

    SvarSlett
  3. kjempefine puter, jeg elsker også blomstermotiv... nydelig er det:) ååå så deilig det skal bli med sommer kjenner jeg:) ønsker deg en nydelig kveld:)

    SvarSlett
  4. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Titter inn til deg igjen!

    Godt tips!

    Jeg har helt glemt H&M sin kolleksjon, skal ta meg en tur på hjemmesiden!

    SvarSlett
  5. VEldig friskt og fint. Har hatt en sjau på terrassen og et raid i diverse gartnerier de siste dagene selv. Tror nok det blir mye hvitt, rosa og selvsagt noe blått. Er litt låst til sitteputer etc som ikke kan fornyes hvert eneste år så for meg blir det nok et kompromiss! Ha en super helg - vi håper på solskinn ikke sant?

    SvarSlett
  6. HEj Siv!
    Hoppas allt är bra med dig!

    Kram C

    SvarSlett
  7. Herlig puter... gir en deilig sommerfølelse...

    Nyt helgen O=)

    SvarSlett
  8. Herlig med blomster når du viser det slik.

    God helg Siv.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  9. Heisann og takk for tipset!!
    må kikke innom her nå!!
    ha en fortsatt fin helg Siv:o)

    SvarSlett
  10. Du er ikke alene om å like blomstermotiver ;-)
    Og friske farger!

    Ha en fin dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online