Blogglistenhits

tirsdag 7. april 2009

Personlige kaniner

Jeg er synes kaniner er veldig søte dyr og er svak for alt fra Mailegkaniner til hjemmelagde kosedyrkaniner. Bildet viser et søtt kaninpar, herr og fru kanin. De er strikket med samme oppskrift men med forskjellige typer garn. Er det dårlig påskevær der du er, kanskje du får lyst til å strikke dette søte kaninparet? Kaninene er strikket med 50g naturhvit med strikkepinne 3,5 og 50 g sandfarget garn for guttekaninen. Fyll kaninene med vatt og sy med sort tråd øyne og munn. Vest og bukse er strikket i rosa garn. Oppskriften finner du her. Et morsomt blikkfang på jenterommet eller for å ønske gjester velkommen i entreen!

5 kommentarer:

  1. heihei :) heilt eineg, kaniner er søte! min lille prinsesse vil ha ei kanin når vi skal flytte til sommaren, og det kjem eg nok til å gå med på :)
    mine påskekaniner er ikkje strikka, er ingen god strikkar :) so vart Plantasje-kaniner på meg :)
    God påske til deg og dine!!
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Nyyydelige kaniner :) Skulle gjerne kunnet strikke :)

    SvarSlett
  3. Så koslig en blogg du har! Og så mye fint og flott å se! her kommer jeg gjerne tilbake! Ta gjerne en tur innom meg hvis du har lyst...

    SvarSlett
  4. Hei! Så flotte kaniner!! ... men jeg kan ikke strikke, i alle fall ikke en kanin, litt for avansert for meg, tror jeg;) Men fine var de!!

    Ønsker deg en herlig påske!!

    Klem Anette;)

    SvarSlett
  5. Åh de var utrolig fine. Enda finere enn maileg's synes jeg ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online