Blogglistenhits

onsdag 1. april 2009

Hvit påske

Jeg har i dag hatt en hyggelig tur til Plantasjen. Der fant jeg både hvite og lyseblå forglemmegei. De er utrolig søte stauder som sprer seg lett i hagen. Den hvite emaljerte sinkboksen med gule bokstavene H & G er også fra Plantasjen og passer fint til påske. Jeg har fylt den hvite kassen opp med lecakuler slik at blomstene for god drenering. Den hvite kassen er også dekorativ på terrassen med små hvite eller gule små blomster utover sommeren.

5 kommentarer:

  1. Ja kanskje et skattoll hadde vært noe! Skal gå inn der å sjekke nå:) Ikea har mye fint, og så koster det ikke så mye! Ha en fin kveld:) Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  2. Forglemmeiei...høres nydelig ut...gleder meg til noen fridager der jeg osgå kanskje shoppe litt blosmterO=)

    Ha ne fin torsdag i morgen Klem :O=)

    SvarSlett
  3. Forglemmegei er nydelig!
    Har den blå,og kunne tengt meg hvit.
    Helt utrolig fin staude som blomstre i flere mnd:)
    Stilig den hvite krukken,de har masse fint på Plantasjen,skal ha meg en tur dit over helgen:)
    Ha en nydelig dag,klem:)

    SvarSlett
  4. Så kjempenydelige blomster! :) Så deilig at det er vår no :) Ha ei god helg! Godklem :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig da. Bedre med hvitt enn grelle farger synes jeg. Klem ingunn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online