Blogglistenhits

fredag 17. april 2009

Hagemesse

Denne helgen er den store Hagemessen på Norges Varemesse i Lillestrøm. Jeg skal dit i løpet av helgen. Gleder meg til å bli inspirert til nye planter, se lekre designhager, steinlagte løsninger mm. Det blir spennende å se hva de forskjellige fagfolk har å tilby samt alle de ulike produsenter av produkter og ting og tang til hagen og terrassen. Kompost er også noe jeg er nysjerrig på samt bruk av skifer i hagen. Håper messen gir meg inspirasjon til å se min hages muligheter med nye øyne. Mer info om hagemessen09 finner du her. Gleder meg!

5 kommentarer:

  1. Hagemesse ja. Takk for tipset.

    Ha en fin fredag kveld.

    SvarSlett
  2. God tur på hagemessen,håper du får masse inspirasjon.God helg.

    SvarSlett
  3. Ønsker deg ei super helg:))
    Hagemesse må være morsomt og inspirerendet og være på:))

    Klem

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fin helg Siv!
    Kos deg på hagemesse og håper du får gode ideer og masse inspirasjon:o)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online