Blogglistenhits

onsdag 14. januar 2009

Hvit kasse


Min gamle hvite kasse som jeg har urter, krydder og oljer i er byttet ut med vakre vårblomster. De søte primulane finnes i et stort utvalg av farger. Jeg har en datter på 4 og da ble valget klart - rosa. Den søte hvite kassen fant jeg i en interiørbutikk for flere år siden og passer både til blomster, krydder, bestikk og servietter ved selskap. En nostalgisk liten kasse som passer like godt inne som ute. Har lyst til å prøve å snekre meg et par i forskjellige størrelser til hagen.

3 kommentarer:

  1. Hei Siv!

    Så utrolig glad jeg blir! Møter stadig fantastikse og varme mennesker inne i denne bloggverdenen,en av dem er deg! Plutselig en "ny for meg" som vil gi meg en vakker award midt i uken:) Tusen tusen takk! Setter sånn pris på at du kommer innom meg, og leser om mine gleder i hverdagen..Så koselig å kunne dele interesser og nettopp gleder meg andre:)

    Nå skal jeg kose meg med DIN BLOGG!

    Kjempeklemmer fra White vintage. Heidi-anitha

    SvarSlett
  2. ååhhh takkk...
    så grei du er...!
    har linka deg,- stor klem~~~~¨

    SvarSlett
  3. Nydelig kasse med nydelige blomster i :)

    Klem,Kari

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online